Hundens Dag

Den 4. juni var det Hundens Dag. I Horsens blev det fejret med aktiviteter i Bygholm Park: et skue, opvisning af alle hundetræningsholdene, boder og stande med forskellige hunderacer.

Vi havde en stand med finsk lapphund. Det var en hyggelig, men meget varm dag.

2 thoughts on “Hundens Dag

  1. Det var hyggeligt at besøge jeres stand og snakke med jer og jeres dejlige hunde. Vi glæder os alle til at få en af Qoras hvalpe

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *