Den 4. juni var det Hundens Dag. I Horsens blev det fejret med aktiviteter i Bygholm Park: et skue, opvisning af alle hundetræningsholdene, boder og stande med forskellige hunderacer.
Vi havde en stand med finsk lapphund. Det var en hyggelig, men meget varm dag.

Det var hyggeligt at besøge jeres stand og snakke med jer og jeres dejlige hunde. Vi glæder os alle til at få en af Qoras hvalpe
Hvor dejligt at høre 🙂 Vi synes også, at I er den helt rigtige lapphunde-familie.