Alva og jeg har været til “eksamen” i kørekort til hund, Bronze-niveau, og vi BESTOD.
Hun gjorde det rigtig fint. Vi øvede os i går og her til morgen, men der var hun slet ikke til at få kontakt med, så jeg var ikke sikker på, om vi ville bestå. Men det vigtigste er, at hun gjorde det til UG til selve prøven.

